Är inte allt för begåvad när jag sovit för lite.

På eftermiddagen konstaterade jag att jag var väldigt hungrig. Sedan ägnade jag ett par timmar åt att tänka på hur hungrig jag var. Jag kom inte på tanken att äta något utan funderade mest på att vi nog fick ta och äta middag tidigare. När jag sedan åt middag insåg jag att anledningen till att jag var så hungrig var att jag hade glömt att äta lunch. Min hjärna fungerar inte alls bra när jag inte har fått sova ordentligt. Misstänker starkt att det är något som kommer med åldern för jag kan inte minnas att jag var så här vimsig när jag var yngre och aldrig hade tid att sova ordentligt

Kommentarer

  1. Hahahahahaha sådär kan jag bli om jag blir väldigt engagerad i nåt men det var väldigt roligt sätt du skrev på! Skrattar för fullt här!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den