En sådan dag

Är bara trött och less på allt igen och sedan retar jag upp mig lite smått av sjukvården tror att en psykolog kommer att hjälpa mig. Jag har träffat psykologer tidigare, en del har jag gått hos frivilligt och andra har tvingats på mig och inte sjutton har det gjort någon nytta eller skillnad. Om en psykolog skulle kunna hjälpa mig borde jag ha blivit hjälpt under min långa inläggning på dårhuset när jag ofta träffade en psykolog. Jag tyckte då inte att det gjorde någon nytta alls. Inte vet jag heller om hon klassades som en bra psykolog eller inte men hon var en trevlig person. Dock har jag en känsla av att hon inte kommer att jobba som psykolog i allt för många år för känslan jag fick var att hon tog med sig sina patienters problem hem. (Givetvis så har jag inte fått någon tid hos en psykolog än)

Kommentarer