Så sitter jag här igen

Istället så borde jag duscha och tvätta håret men det orkar jag inte. Förut tvättade jag håret varannan dag nu blir det kanske en gång i veckan. Min tvättkorg har svämmat över och det ligger drivor med smutsiga kläder på golvet. Att det finns några levande blommor kvar i huset är lite av ett mirakel för det är inte ofta jag kommer ihåg eller orkar vattna. När min ork ligger på minus förvandlas även hundarna till dryga monster. Nu vet jag att det beror på att de känner av hur jag mår men det blir inte direkt roligare bara för att jag vet varför. Känns mest som det är en tidsfråga innan jag är död eller sitter inspärrad på dårhuset igen. Får jag välja föredrar jag alternativ ett.

Kommentarer

  1. NEJ!! Tänk på allt du klarat hittills, du är en riktig kämpe <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänker inte göra något nu. Är bara väldigt trött och sliten

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den