21 minuter kvar

Sedan måste jag resa på mig och promenera in i köket och stirra in i ugnen. Nu handlar det inte om några udda tvångstankar utan jag har två limpor bröd i ugnen. Det ska bli intressant att se hur de kommer att smaka för jag hade i ett rivet äpple.
Annars så är allt bra precis som det alltid är om någon undrar. Verkligheten är en annan men det är det svårare att prata om. Jag borde få veta imorgon eller nästa vecka vad mitt kaliumvärde ligger på nu och om jag vet det så är det inte så svårt att räkna ut hur många tabletter som jag måste ta för att komma upp i en dödlig dos. Det känns inte riktigt som jag borde tänka så utan jag borde antagligen vara glad åt att mitt kaliumvärde har varit normalt den senaste tiden. Men jag tänker mest på hur jag smidigast kan ta livet av mig

Kommentarer