Dag 3: ett språk jag vill kunna tala flytande

Det här var ingen utmaning att svara på. Det finns ett språk som jag lite då och då har tänkt att jag ska lära mig. Nu har jag aldrig kommit längre än den tanken men språket jag skulle vilja kunna tala flytande är nederländska. Anledningen till det är till viss del att Amsterdam är en av mina favoritstäder. Jag har alltid känt mig hemma när jag har varit i Holland och om jag hade kunnat tala språket skulle jag nog ha känt mig ännu mer hemma. Jag tror inte att jag någonsin kommer att lära mig språket för den tiden har jag nog inte

Kommentarer

  1. Drömmar kan man ju alltid ha. Kanske du kan lära dej via nån kurs som går att ladda ner som app på telefonen. Då lär du dej kankse lite?
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den