Hur många veckor har det gått nu?

Så fort jag har ätit upp mitt äpple så ska jag ta och kolla i mobilen när det var jag var till öppenvården. Läkaren på öppenvården skulle skicka en remiss till en psykolog men vad som hänt med den vet jag inte. När jag var på öppenvården den här gången fick jag inte säga upp kontakten som jag brukar. Anledningen till det var att det skulle vara bra för mig att vara inskriven där. Varför det skulle vara bra eller vad jag har för nytta av det vet jag inte riktigt. Jag har varit på öppenvården en gång i år och jag minns att det var i januari. Efter det har har jag inte hört något från dem och jag har inte heller hört av mig eftersom jag inte har någon nytta av det. Nu ska jag se hur många veckor som har passerat. Idag är det 9 veckor sedan jag träffade en läkare på öppenvården. Tiden går tydligen

Kommentarer

  1. De verkar aldrig vara snabba på öppenvården tyvärr

    SvaraRadera
    Svar
    1. Problemet här är också att det finns ingen psykolog på öppenvården som jag tillhör. Det gör att läkaren här måste skicka remiss till en annan öppenvård för att jag ska kunna få tid till psykolog

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den