Nä jag orkar faktiskt inte

Jag aktiverade mitt facebook konto för att kolla upp en sak och ett problem när jag gör det är att folk skickar meddelanden. Det är självklart en trevlig gest att fråga hur det är med mig och så men när det är människor jag inte har haft kontakt med på några år blir det bara jobbigt. Många från mitt förflutna tror att jag ordnade upp mitt liv och att allt är frid och fröjd. Jag varken vill eller har lust att försöka förklara hur det ligger till. Mina svar blev artiga, intetsägande och korta och nu är mitt facebook konto avaktiverat igen.

Kommentarer


  1. Hej, jag har skrivit ett inlägg om att jag kanske ska på behandlingshem. Jag söker lite tips och råd från folk som varit på behandlingshem eller som har erfarenhet av vård då man är inlagd en längre tid. Har du någon liknande erfarenhet? Jag skulle vara jätteglad om du läser inlägget och kanske ger mig råd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja har nog inga erfarenheter att dela med mig av. Satt 6mån på psyk men har inte något att säga om det

      Radera
  2. Synd att du avaktiverade igen - hade varit kul att möta dig på FB... Jag kör ju mina kåserier där, numera... Men förstår om det blir jobbigt med frågor. Var rädd om dig, kompis! Kram fr annica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den