Ologisk dröm

Dagen blir alltid så konstigt när natten har bestått av konstiga drömmar. I natt drömde jag att jag blev jagad av ett djur och när jag vände mig om såg jag att det var en järv. Även i drömmen tyckte jag att det var konstigt att det var en järv som jagade mig. Det finns ingen logik i det eftersom det inte finns järvar här och den enda vilda järv som jag har sett var i Norge. Hade det varit en ekorre så hade det varit lite mer logiskt i alla fall eftersom de finns överallt.
Spår av ekorre

Kommentarer

  1. Åh, jag gillar spår=) Köpte en spårbok i vintras, min man tyckte jag var lite knäpp so msatt djupt försjunken i denpå ett cafe när han och hans kompis pluggade.

    Som svar på det du skrev hos mig så ja, antingen så erbjuder man hjälp och då får det ju vara på riktigt eller så säger man nej tyvär från början. Min remiss kom in till dom i december eller om det var slutet av november och sedan dess har inget blivit av med något, bara valsande fram och tillbaka, och nu slutligen blir det inget alls för ingen tycker att jag passar in för det dom gör.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den