Listan känns lång

Jag har ägnat mig åt att fixa till en del små saker inne som borde ha fixats för länge sedan. Det handlar om saker som i många fall bara tar en timme eller mindre att fixa så varför jag inte gjort det tidigare förstår jag inte. För många år sedan slet jag bort tapet från alla garderober och efter det har de bara fått se för jäkliga ut. Det är färgskillnader efter tapetklistret och det ser inte bra ut. Två garderober är nu målade och ser väldigt mycket bättre ut. I morgon satsar jag på att snygga till resten med sandpapper och måla dem. Det gör att det ser väldigt mycket bättre ut och så jobbigt är det inte. En annan sak som måste göras är att tvätta rutorna på vår halvt inglasade altan, det har inte blivit gjort på många år och ser för jäkligt ut. Att jag gör allt det här beror enbart på att om jag väljer döden så vill jag inte lämna en bunt halvfärdiga saker efter mig. Det ska då vara ordning och se så bra ut som möjligt i huset

Kommentarer

  1. Ja herregud.... Ibland tror jag att jag håller mig vid liv så att folk inte får reda på hur vi bor...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den