1.5 böcker avverkade

Det blev ännu en bok av jussi adler-olsen nämligen Journal 64. Även den var bra och spännande. Värre var det med flickorna i villette som jag starkt överväger att lägga åt sidan fast jag läst halva. För mycket personer i boken så det känns mest bara rörigt.

Redan för några dagar sedan gissade jag att jag skulle bli utskriven imorgon och nu börjar det luta åt att det blir så. Min kontaktperson av skötarna kom in nyss och sa att det verkar som om jag blir utskriven snart och om läkaren har tid idag så ska hon komma in och prata med mig. Det är skönt att även personalen håller med mig om att det är helt meningslöst att hålla mig kvar här. Jag mår inte bättre av att sitta inlåst på den här avdelningen.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den