Borde vara pigg

Idag är det en vecka sedan som jag blev utskriven från dårhuset. Eftersom jag tillbringade veckan på dårhuset med att sova, läsa böcker, äta och prata med skötare och patienter så borde jag ha varit pigg när jag skrevs ut. Jag tycker att jag skulle ha en massa energi nu men så är det inte. Både igår och idag sov jag en stund på em men det hjälper inte. Att sova bort en dag när det för en gångs skull inte regnar är inte vettigt. Det finns en massa saker att ta itu med i trädgården och jag är tyvärr inte så begåvad att jag kan göra det när jag sover.

Kommentarer

  1. Jag tycker att det är lite dåligt av dig att inte arbeta i trädgården i sömnen faktiskt, det måste jag säga. ;-) Skämt åsido, det tar på krafterna både psykiskt och fysiskt att inte må bra oavsett av vilken anledning det är och om det är fysiskt eller psykiskt. Kram på dig, ha en bra helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den