Det eviga problemet

Det går inte att komma ifrån att pengar eller snarare bristen på det känns som ett evigt problem. Den här månaden känns det som om pengarna har haft vingar och valt att flyga iväg. Extra utgifter har ställt till det lite kan jag säga. Nästa vecka fick jag en tid till läkare så ett par hundra blir jag av med då. Det känns dock rätt okej ändå för jag har då kommit upp i frikorts nivå. Målet blir att klara mig till nästa utbetalning utan att bli tvingad att föra över pengar från mitt begravningskonto. Jag är väldigt tveksam till att jag kommer lyckas med det men får se

Kommentarer

  1. Bra att du fick en läkartid, hoppas att det inte är en idiot. Oförutsedda utgifter är kasst, eller sådana man måste ut med hur man än vänder sig. Jag vet precis hur du känner dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så länge det inte är en läkare som får för sig att skriva vårdintyg så är jag nöjd.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den