Fy satan så trött jag är

Det blir inte direkt bättre av att det regnar hela tiden så det är lite begränsat var man kan promenera. Att vada i någon dm vatten är inte något som jag gör frivilligt så då återstår det att promenera på vägar och det är inte så kul. Måste ta itu med att ringa min mor om några timmar eftersom det är morsdag och det ser jag inte fram emot. Jag vet att mina föräldrar vill väl men att hela tiden höra tjat om att jag borde hälsa på blir drygt. Av någon anledning så har de inte heller någon förståelse för hur trött jag är fast jag ha försökt förklara det otaliga gånger. Jag har inte energi så att jag orkar ta itu med nödvändiga saker och att då tro att jag orkar hälsa på dem är naivt

Kommentarer

  1. Pust, jag förstår att det är jobbigt med tjat. Det där med förståelse för extrem trötthet är också tydligen väldigt svårt att hitta, mina syskonbarn och familj har iofs accepterat det men Tyra har frågat varför jag varit så trött någon gång och det går ju inte att förklara när man antingen inte vet själv eller förklaringen är sådan att de inte skulle förstå. Jag hoppas att samtalet med din mor går bra.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den