Hm har personalen tid att läsa min blogg?

Känner mig lite lockad att gå ut i korridoren och spana in på skötarexpeditionen och se vem som sitter vid datorn. Det enda som hindrar mig från det är i vanlig ordning lathet. Att jag drar slutsatsen att någon i personalen nu läser här beror på att

  • Någon hittade min blogg genom att googla på avd 95
  • Ip numret avslöjar att personen är inloggad på landstingets dalarnas internet.
  • Personen sitter vid en fast dator.
Jag kan ju ta och skriva som jag gjort många gånger tidigare. Tror man att jag avslöjar någon information i bloggen som personalen här kan ha nytta av så misstar man sig grovt. Jag är inte korkad.
Är det någon skötare som jag gillar så är det självklart helt okej att läsa är det någon jag ogillar anser jag dock att du bör jobba istället för att läsa här

Kommentarer

  1. Men för i helvete, får man inte ha något privatliv utan att lösenordsskydda sin blogg? Skämmes, den människa som sitter och snokar. Skämmes! *arg*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast om det är någon av skötarna som jag gillar så är det helt okej. Det finns ett litet fåtal som jag gett adressen till bloggen. Blir så om man lärt känna en skötare hyfsat när de suttit vak på en i sannslöst många timmar

      Radera
    2. Jag tycker isf att de borde säga till dig att de har läst, och om någon googlade för att hitta hit så är det väl kanske inte så troligt att det var en person du har förtroende för? Och till sist så är det väl inte sådär jättebra att sitta och surfa på en patients blogg från landstingets datorer tycker jag, vem som helst kan ju komma in och hitta den i historiken. Men om du tycker att det är ok så är det ju bra. :-)

      Radera
    3. Jag håller med om att de borde säga till men det kan vara så enkelt att det är personal från en annan avd och de träffar inte mig. Har suttit på två avdelningar här.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den