Känsel i halva ansiktet

Och det beror på en otrevlig spruta. Får jag välja på bedövning eller inte hos tandläkaren så väljer jag oftast bedövning och det var vad jag gjorde idag. Nu är det skönt att veta att jag inte ska tillbaka till tandläkaren på något år. Jag hade räknat med att det skulle gå på runt 2000 och jag hade inte helt fel 1550 fick jag betala för nöjet. Med tanke på att det var tre år sedan jag var till tandläkaren så var det ändå inte så farligt mycket att åtgärda. Två gamla lagningar hade börjat gå sönder så karies hade kommit in i tänderna och det var allt som behövde fixas. Nu längtar jag efter en kopp kaffe men det lär dröja en stund till innan jag kan dricka något.

Kommentarer

  1. Skönt att det gick bra men det var inte direkt billigt, men är det någonsin det hos tandis? Hoppas att bedövningen släppt nu så att du har fått ditt kaffe.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den