Obeskrivligt trött på det här stället

I natt blir det en vecka sedan jag kom hit. När jag kom hade jag inskrivningssamtal med en läkare,dagen efter kom en läkare in och sa att beslut fattats om att jag hade LPT och igår hade jag ett kort läkarsamtal och fick veta att jag blir kvar några dagar. Det är den behandlingen som jag har fått och jag förstår inte varför jag ska vara här. Det är enbart förvaring och de hade lika gärna kunnat låsa in mig i en jordkällare i byn för en väldigt mycket billigare peng. Något hinder att ta livet av sig härinne är det inte så jag är på intet sätt tryggare här än ute i riktiga världen

Kommentarer

  1. Jag fattar inte vad fan de håller på med. Det vore väl en sak om de skulle justera mediciner osv men de måste ju fatta att du behöver behandling också?! Förvaring är rätta ordet sa Bull. Jag blir så arg...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den