Så sitter jag här med min skorpa

Och hoppas vid gud att det är sista morgonen som jag behöver höra hur andra patienter sörplar sitt kaffe och är allmänt ofräscha. Om någon timme är det dags för en lång dusch och sen ska jag smyga runt i mina egna kläder till jag får passera de låsta dörrarna och återvända till det riktiga livet.

Det ska bli intressant att se hur tokläkaren ska lyckas hindra mig från att kunna få ut mängden medicin jag brukar hämta ut. Lyckas hon stöka till det så att jag måste hämta medicin på vårdcentralen/öppenvården kommer jag att bli jävligt irriterad. Jag bor på landet och har inte direkt lust att behöva åka 2 mil enkel resa flera gånger i veckan för medicin. Nu är det ändå inget som kommer drabba mig på ett bra tag för minns jag rätt har jag över 300 tabletter hemma. Sen känns det även synnerligen naivt av henne och tro att det skulle hindra mig från självmordsförsök. Läkare Li kan inte hindra mig från att ha tillgång till rep eller andra saker

Kommentarer