Sängen

Så har jag hamnat i sängen igen. Det känns som om jag bara blir tröttare och tröttare. Logiskt så vet jag att jag borde höra av mig till min läkare och be honom ta kontakt med akademiska så jag kan fortsätta med undersökningar och eventuell operation men jag orkar inte. Nu vet jag inte säkert att min trötthet beror på mitt fysiska fel men det kan vara så. Samtidigt så borde jag ha energi eftersom jag nu ändå äter medicinen man får om det inte går att operera. Det enda jag vet är att jag är trött och om det beror på att jag är galen eller felet i kroppen vet jag inte

Kommentarer

  1. Förlåt mig om jag inte minns, men har de kollat din sköldkörtel ordentligt? Man kan ligga inom normalspannet och ändå ligga högt eller lågt och det kan räcka för att man som individ ska må kasst och behöva Levaxin. Det finns tre hormoner de ska kolla (som jag inte minns vad de heter), de allra flesta testar bara för två om man inte säger till och det är dumt. De har säkert kollat men jag tänkte på din extrema trötthet, det är så många jag känner som har sköldkörtelproblem mått. Kram på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte kan man minnas alla provtagningar som folk blir utsatta för=) Jodå sköldkörteln kollades för något år sedan och alla värden var bra. Dumt när man bor här i dalarna och inte själv kan se provresultat från mottagningar här i länet på mina vårdkontakter

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den