Sista natten här

Det är vad jag hoppas på i alla fall. Läkare Li kom aldrig och pratade med mig och så förvånad är jag inte. Innan jag själv har hört henne säga att jag får åka hem förhåller jag mig skeptisk även om jag har svårt att se något syfte med att behålla mig här. Så länge jag är här är jag deras ansvar och får inte gå ut men så fort jag är utskriven blir det öppenvården som får skit om något händer. Nu tycker jag gott att öppenvården ska ha skit.
Uttrycket som en av skötarna här på dårhuset använde sig av passar bra i det här fallet. Skit ska skit ha

Det kommer bli intressant att få höra hur läkaren på öppenvården kan förklara att han väntade en månad med att skicka en remiss till en psykolog. Och varför i helvete han skickade en remiss till en psykolog som enbart har hand om patienter med ätstörning. Att han sedan valde att inte kontakta mig i mars när psykologen meddelade att de inte kunde behandla mina svårigheter kan han också få äran att förklara. Öppenvården är onekligen ett stort skämt

Kommentarer

  1. Fråga läkaren om han har lust att ha ditt liv på sitt samvete, eller hur många andra han kan ha gjort samma tabbe med? Fan vad dåligt. Jag hoppas att du får komma till en psykolog som faktiskt kan hjälpa dig, jag tycker mig ha förstått att du inte tror att någon kan hjälpa dig eller ens vill ha hjälp men jag hoppas att en person får tillfälle att motbevisa dig. *kram*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den