Sitta på altanen och röka

Så var jag hemma igen. Min kontaktperson på avdelningen var med på mitt utskrivningssamtal och hon tyckte att det var rätt roligt. Tror att det har att göra med att jag ville ha det avklarat fort och inte riktigt fann mig i läkarens halvlögner. Hann även fylla i lite papper som psykologen kom med för att undersöka vad patienterna tycker om behandlingen/sin tid på avdelningen. Roligaste frågan var utan tvekan om man som patient tror att skötarna är medveten om ens planer under inläggningen. Blev tvingad att läsa den frågan för personalen och de fann den lika rolig som jag. Klart att de vet om mina planer och det vet jag. Jag har aldrig någon vårdplanering inför utskrivningen eftersom det skull vara rätt meningslöst. Så efter utskrivningssamtalet var det fritt för mig att åka och mitt LPT blev avskrivet.

Nu är jag i alla fall hemma igen och är riktigt trött

Kommentarer

  1. Men herregud vilket skämt, vad man tyckte om förvaringen menar de? Katastrof. Jag hoppas att du tycker att det är bra att vara hemma igen och att du känner dig lite mer stabil.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du känner det okej med att vara hemma igen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den