Allt är bra...

Underligt nog så blev jag uppringd av läkaren på vårdcentralen igår efter att vårdcentralen stängt. Alla mina blodprov var bra så det var inte så lätt att hitta vad som är fel på mig. Jag borde ta och försöka kontakta min läkare på endokrinologen men det orkar jag inte ta itu med idag i alla fall.

Idag ska min kamera hämtas, den kom till utlämningsstället igår eftermiddag. Jag ser fram emot att se vad jag kan få för bilder med den. Det går inte att komma ifrån att det alltid är roligt med ny kamera eller ett nytt objektiv. Får se hur lång tid det tar innan jag har lärt mig kameran ordentligt och bilderna blir som jag har tänkt mig.

Kommentarer

  1. Oj, läkaren måste ha slagit knut på sig själv för att orka jobba efter att VC stängt. Bra gjort av hen i alla fall, synd att inget framkom av blodproverna. Försök orka kontakta endokrinologen nästa vecka, jag förstår om det är drygt och jobbigt.
    Ha så kul med kameran, hoppas på många fler fina bilder! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den