Den eviga väntan

Frukost och dusch avklarat så nu är det dags att vänta igen. Lite glad är jag över att jag inte har 2+ i allafall. Läkaren som skrev in mig hade tydligen övervägt det men pratade med nattpersonalen för att höra vad de tyckte. Jag hade inget minne av att ha träffat läkaren tidigare men han kom ihåg mig. Var tydligen något år sedan han träffade mig så något intryck verkar det som om jag gav då. Nu väntar jag på att få träffa läkare Le för att få veta om hon anser att jag ska sitta kvar här eller inte. Blir jag kvar hoppas jag på att få gå ut under dagen men det lär nog inte ske. Någon dator tog jag inte med mig heller så därför blir det garanterat lite tok i texten. Tycker att det är svårt att överblicka vad jag skriver på mobilen. Det blev nog runt fyra timmars sömn i natt vilket är rätt typiskt för första natten här,sover aldrig bra första natten/nätterna.

Kommentarer