Konstig dröm

Det är inte så ofta som jag kommer ihåg mina drömmar när jag vaknar men det gjorde jag idag. Jag drömde att jag var på jouren på dårhuset och satt och väntade på läkaren i ett rum. När läkaren dök upp fick jag beskedet att jag skulle bli inlagd men att jag skulle hamna på ett annat ställe för det skulle vara bättre för mig. Sedan kom det en okänd skötare som tog med mig ner i källaren och där visade det sig att det var celler. Jag blev inlåst i en cell som påminde om en fyllecell och sedan fick jag bara sitta där och ingen tittade till mig eller kom med mat.

Mycket underligt

Kommentarer

  1. Usch, det låter jättehemskt. :-( Jag hade någon mardröm i morse och jag vaknade alldeles kallsvettig men minns inte ett dyft av drömmen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den