Luften gick ur mig

Så nu har jag placerat mig i sängen igen. Jag hatar verkligen att vara så här trött men det är bara att acceptera att det är så här.

Fixade lite i trädgården på fm och konstaterade att ett par som bor ett par hus längre bort hade koll på vad jag gjorde. Misstänker att det har att göra med att jag träffade på en av dem i väntrummet på vårdcentralen. När jag var där träffade jag även på en jag suttit på dårhuset med och vi kramade varandra och pratade. Den personen är lite udda så jag antar att paret ett par hus bort undrar varför jag kramade en person på vårdcentralen. En sak man lär sig efter att ha bott här ett tag är att folk pratar och har koll på mycket. Det stör mig inte så mycket längre men jag föredrar raka frågor om man vill veta något om mig

Kommentarer

  1. GAH, FOLK alltså. Jag hatar folk som inte kan hålla sig på sin kant - antingen det eller ta kontakt och fråga om det är något de undrar men det är ju inte svenskt så då snackar man skit och spionerar på folk istället. *skakar på huvudet*

    SvaraRadera
  2. samma här, vill folk veta åt får de fråga rakt ut

    sv: ja förstår det :) Funderade på att skaffa hund förut, men tror det får bli en katt istället :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den