Tur att de gifter sig snart

Det finns inte mycket som jag tycker är ointressantare än saker som rör kungafamiljen. Att då varje dag få se något i tidningarna om  bröllopet är milt uttryckt tröttsamt. Jag kommer aldrig att förstå varför folk är det minsta intresserade av vad de pysslar med. En bunt människor som inte har gjort något annat än råkat födas som prins och prinsessor. Nu är jag ändå av åsikten att det är tur att successionsordningen ändrades 1980 för Victoria är nog den vettigaste av barnen. Det finns inte en chans på jorden att jag kommer att glo på bröllopet på tv för jag anser att det är lika ointressant som om vilka som helst som jag ej känner skulle gifta sig. 

Kommentarer

  1. Jag gillar kungafamiljen faktiskt, jag tycker att de är bra representanter för Sverige utåt. Den kvinnliga delen av familjen är också väldigt engagerade i välgörenhet och viktiga saker, även om de enligt lag inte får uttrycka sig politiskt så gör de ju i princip det genom sitt engagemang tycker jag - på ett bra sätt alltså. Jag kommer inte heller att se sändningen från bröllopet eftersom jag tycker att det är förbaskat långtråkigt och ointressant på det hela taget, och jag känner som du - känner man dem inte är bröllop helt ointressanta.
    Det enda jag inte gillar med kungafamiljen är storleken på apanaget, det känns väldigt överdrivet.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den