Att sova för evigt

Känns onekligen rätt lockande ibland och nu känns det väldigt lockande. Jag tänker inte ta livet av mig idag heller men tanken känns lockande. Kanske borde jag ta och erbjuda mina tjänster till polisens bombgrupp, jag kan knata fram först och kolla om det verkligen är en bomb eller inte. Det blir garanterat billigare än att skicka fram en robot eller en person i ordentliga skyddskläder. En förutsättning för det skulle dock vara att det inte är en bomb första gången för om det är det blir den ekonomiska besparingen kanske inte så stor. Kanske inte en så bra idé ändå?

Kommentarer

  1. Det blir så dyrt och kladdigt att ta rätt på resterna efter dig om du kikar ner på en bomb tror jag, det vill nog ingen göra. Jag hoppas att du känner dig bättre i morgon eller redan nu förresten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har muntrat upp mig med en daim så nu är jag lite mer positiv ett tag

      Radera
    2. Daim är gott! Jag svullade en halvliter wienernougatglass i går kväll, sjukt onyttigt och lika gott. I kväll blir det saltlakritsglass. :-P

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den