Ett bipolärt hjärta av Rebecca Anserud

Bokomslag Ett bipolärt hjärta (pocket) En självbiografisk bok som handlar om Rebeccas liv som bipolär.

Om den här boken måste jag säga nja. För det första kände jag mig för gammal för den, nu vet jag inte om det beror på min ålder eller min erfarenhet. Är man runt 15år så tror jag att den passar bättre än när man är 35. Pekpinnarna i boken kändes lite onödiga för ärligt talat så tror jag att de flesta inser att man inte ska leka fritt med sin/sina mediciner. Om man är under 20 och fått diagnosen så kan den nog vara läsvärd. Är man däremot över 20 och har erfarenhet av psykvården så ställer jag mig tveksam till om det är rätt bok att läsa för att lära sig mer om bipolära. 

Kommentarer

  1. Åh vad bra att du skrev om den för jag har funderat på att köpa den. Blir inget köp då!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den