Jämt fördelat hade varit bättre

I vanlig ordning har inte fjärilen något med texten att göra.
Jag har nu gått ner en del kg men jag har rätt många kvar. Nu har jag ingen ätstörning eller något annat utan jag är bara lite för fet och vill bli av med några kg. Ätstörning kommer jag aldrig få eftersom jag hatar att spy, tycker för mycket om godis och kakor och har ingen längtan efter att se ut som ett skelett iklädd skinn.
Nu kommer jag då till problemet med min viktnedgång och det är att jag har tappat mest i midjan, inget fel i det för smalare midja är alltid positivt. Problemet är bara att mitt fett på stussen inte verkar ha några planer på att försvinna. Det gör att byxorna nu är ca en dm för stora i midjan men sitter okej runt stussen. Byxor i en storlek mindre blir för tajta runt stussen så det är inget alternativ. Det kan kanske inte riktigt klassas som ett riktigt problem men irriterande är det.

Kommentarer

  1. Det är jätteirriterande med sådant, jag är inte heller jämntjock. Min midja är smalare (men fortfarande elefantstorlek) och det är störande, jag måste ha skärp trots att mina jeans sitter rätt tight över rumpan. Rumpfett verkar vara mycket svårare att få bort för de flesta av någon anledning, jag kan ingenting om förbränning och sådant men det fyller väl någon antik genetisk funktion kanske. Hoppas att du lyckas bli av med det du vill ha bort.
    Fjärilen är supervacker, vilka färger det finns i naturen. <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den