När grattis påminner mer om en begravning

Det har inte gått så bra för mig idag. Tanken var att jag skulle ta en snygg bild som ska användas på ett grattiskort. Bilderna jag tog idag kommer inte att användas till det och jag har inte ens bemödat mig om att föra över bilderna från kameran. Jag är nog inte allt för bra på att fota glada positiva bilder får jag nog lov att erkänna. Jag hade en bra tanke på ett motiv med lite blomblad och i mitt huvud skulle det se fint och varmt ut. Så blev det inte utan det ser ut som en begravningskrans när man tittar på bilderna. Och det är kanske inte riktigt den känslan jag var ute efter. Får helt enkelt fundera ut något annat motiv

Kommentarer

  1. Åh så trist att bilderna inte blev bra, det kanske blir bättre om det är bättre och mysigare väder eller spelar det ingen roll tror du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vädret spelar ingen roll tyvärr utan det var hela tanken med blombladen som var helt fel

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den