Tiden tickar på

Det är nästan magiskt vilka fantastiska slutsatser som dyker upp i mitt huvud. Kanske det rentav finns flera som inser att tiden flyr. Sitter för ovanlighetens skull med en kopp te. Hittade en sort som jag tycker är helt okej.
Nu kan jag inte riktigt påstå att den smakar som turkiskt äppelte som jag druckit hemma hos folk från Turkiet men den får duga.
Det börjar utan tvekan kännas som om det borde vara ett slut på min velighet snart när det gäller att leva eller dö. Ska jag leva så måste jag ta itu med att fortsätta med undersökningar på ackis och ska jag dö får jag ta itu med det. Nu ger jag mig själv en månad att verkligen ta ett beslut och sedan är det bara att fullfölja det som jag beslutar mig för. Fortsätter jag så här är risken stor att jag bara blir tröttare och tröttare och det lär sluta med att jag fysiskt inte ens orkar hänga mig.

Kommentarer