Vågar inte chansa

Efter att ha funderat lite så har jag insett att jag måste boka om min läkartid på öppenvården. Anledningen är att om jag skulle få vårdintyg på mig det datumet som jag har en läkartid bokad så skulle det ställa till med väldigt mycket bök. Det känns fullständigt rubbat att jag ens måste tänka så men jag vågar inte chansa. Får jag vårdintyg på mig en-två veckor senare så blir jag inte glad på något sätt men att sitta av ett par dagar på dårhuset då skulle inte innebära en katastrof. Tyvärr så har det gått så långt att jag känner att jag måste resonera så

Kommentarer

  1. Jag förstår hur du resonerar och det är ju rubbat att du måste tänka så, men nu är det ju så. Jag känner med dig som måste leva med det hotet över dig oavsett hur du egentligen mår. :-(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den