Varför sova när man kan vara vaken?

Hade det varit upp till mig så skulle jag ha sovit nu men allt kan man inte styra över. När jag gick och lade mig igår var det omänskligt varmt i sovrummet men efter en timme så var jag äntligen på väg att somna. Då tyckte en flock myggor att det var ett bra tillfälle att äta på mig och jag blev fort vaken på nytt. Efter att ha haft ihjäl ett par trodde jag att jag skulle få kunna sova men då dök fler myggor upp. Lösningen då blev att kliva upp och leta efter en förlängningssladd så att den elektriska myggdödaren skulle kunna stå i sovrummet. När det var fixat var det dags att försöka sova på nytt men det gick inte bra då heller för myggorna fortsatte att flyga runt mig. Timmarna tickade på och till slut blev jag så galen av myggorna att jag klev upp på nytt. Den här gången plockade jag fram dammsugaren och gav mig helt enkelt i kast med att dammsuga upp levande myggor. Det fungerar förvånansvärt bra och efter det blev det äntligen lugnare inne och jag kunde somna. Sen fick jag sova i runt två timmar och då var det dags för nästa djur att väcka mig. Alltid lika trevligt att bli väckt av ljudet av en hund som spyr. Ingen fara med hunden utan den hade bara fått i sig en bit trä som magen inte ville behålla

Kommentarer

  1. Ugh, jag hatar sådana nätter när man bara inte får sova oavsett vad man gör. :-(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den