Augusti

Nu är det här säkert ännu ett inlägg jag inte borde skriva men det skiter jag i. Min blogg=mina förvirrade tankar.
Redan för några månader så beslutade jag mig för att hålla mig vid liv till Augusti. Anledningen är enkel, hade jag tagit livet av mig tidigare så skulle det ha blivit onödigt bökigt för min sambo. Även om jag är galen så försöker jag visa hänsyn i möjligaste mån. Nu är det då augusti och i min förvirrade värld så är det nu rätt godkänt att jag tar livet av mig. Jag tänker inte ta livet av mig idag så det är ingen fara på något sätt för mitt liv.

Kommentarer

  1. Jag tycker att du ska fortsätta finnas i världen, det vet du vid det här laget. Jag hoppas att du kan komma att känna så också. Kram.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den