Får man gå och lägga sig 19.30?

I mitt fall får nog svaret tyvärr blir nej även om jag gärna hade gjort det. Misstänker nämligen att en hund skulle väcka mig mitt i natten för att få gå ut och det är nog inte så trevligt. Sedan så måste jag ändå ta medicin runt 20.00 och det blir svårt om jag sover. Jag är så ruggigt trött och vill bara sova. Tanken var att jag skulle passa på och vila den här helgen men det går så där.
Nåväl är jag vaken så kan jag titta på Medberoendets makt kl 20.00 på Kunskapskanalen

Kommentarer

  1. Ibland är det väldigt lockande att sova tidigt, det brukar dock straffa sig med tidig morgon...

    SvaraRadera
  2. Den dokumentären om medberoende var så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var bra men det kändes tragiskt att slutet inte var så positivt som jag hade önskat

      Radera
  3. Jag brukar försöka hålla mig till åtta men vad tusen, är man trött så är man.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den