I brist på nycklar fick det bli fjärilar

Jag tycker inte alltid att det är helt lätt att hitta orken att ta mig ut och då brukar jag försöka hitta på något mål utöver att ge djuren motion. Idag var det min tanke att jag skulle fota nycklar. Nej, jag har inte än blivit så rubbad att jag tänkte lägga mina nycklar i naturen och fota dem. Det hade varit för konstigt även för mig utan det var blommor som jag var ute efter. Eftersom jag absolut inte kan se skillnad på de olika typerna av nycklar så är det enklast att bara skriva nycklar. Det finns många olika sorter Jungfru Marie nycklar känner jag mig rätt säker på men sedan finns det Mossnycklar och en bunt andra. För inte så många dagar sedan så stod de i full blom men idag fanns det inte en enda kvar så det verkar som om de blommat över. Så istället roade jag mig med att fota fjärilar.



Kommentarer

  1. När Uzie och jag var i Östersund på AoH-träff för några år sedan så såg vi flera sorters nycklar, helt fantastiskt fina. Synd att du inte hittade några men fjärilarna är också fascinerande. <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den