Nu är jag slut

Stressen över att träffa läkare på öppenvården är inte att leka med. Jag har så svårt för alla tillfällen när jag inte har kontroll och så känner jag alltid på öppenvården. Jag vet aldrig i förväg om jag ska få vårdintyg på mig eller inte och jag gillar verkligen inte att någon annan har den makten över mig. Nu borde jag inte vara så nervös över att träffa läkaren på öppenvården för så länge som han inte pratar med min sambo så kan jag lura i honom vad som helst. Nu känner jag mest för att lägga mig i sängen och dra täcker över huvudet men jag borde städa. Det är dammigt och lite stökigt och imorgon kommer mina föräldrar. Jag tvivlar starkt på att jag kommer att orka städa för jag är helt enkelt för sliten

Kommentarer

  1. Jag hoppas att dina föräldrars besök går bra och att du orkar med. Lite damm och stök har ingen dött av, om de vill komma till ditt hem får de också acceptera att du bestämmer hur det ser ut där. *kram*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den