Så slänger vi på lite mer stress

Mina kära föräldrar har beslutat sig för att komma på besök. Jag är måttligt road av det men de tänker i alla fall inte sova här. Det innebär att jag känner mig lite mer stressad och nu är det ännu viktigare att jag inte får vårdintyg på mig. Skulle kännas lagom kul att bli tvingad att ringa mina föräldrar och berätta att jag ska till dårhuset och att det inte är någon idé att de kommer på besök. Jag har några dygn på mig att förbereda mig så att jag är vettig hos läkaren så det blir säkert bra...

Kommentarer

  1. Oj. Hoppas att läkarbesöket går bra så att du är ute i livet när dina föräldrar vill komma. Tusen lycka till på läkarbesöket, hoppas att hen trots allt är vettig.

    SvaraRadera
  2. Mina föräldrar stressar också livet ur mej, vill helst slippa ha dom på besök alls...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den