Skit också

Jag har varit så upptagen med min egen misär och hatande av livet att jag missat att boka blodprov. Enligt planeringen ska jag ta blodprov imorgon men det lär inte ske. Vet inte ens om jag tänker ta mig till endokrinologen om någon vecka och tänker jag inte det så är det onödigt med blodprov. Det enda som kommer ske på endokrinologen om jag åker dit är att jag blir vägd, de tar mitt blodtryck, pratar om fortsatt utredning och så blir läkaren med största sannolikhet nojig och överväger vårdintyg i vanlig ordning. Känns inte riktigt som om jag är allt för intresserad av att åka dit. Vid det här laget så känner jag själv igen hur det känns i kroppen när mitt kaliumvärde är för lågt och det är det inte nu utan jag gissar på att värdet ligger mellan 3,8 och 4,2. Så att ta blodprov för att få veta mitt värde känns onödigt

Kommentarer

  1. Jag tycker ändå att du ska ta dig iväg. Faktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beslutade mig för att fundera under helgen.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den