Vila

Jag hade hellre varit ute och klippt gräsmattan, inte för att det hade gått så bra men jag hatar att bli tvingad att vila. Nu är det inte någon person som tvingar mig till att vila utan det är min kropp. När jag har pressat mig för hårt i några dagar/veckor resulterar det alltid i att jag blir fruktansvärt yr. Jag blir så pass yr att det svartnar för ögonen om jag böjer mig ner eller reser mig upp från att ha suttit på huk. Inte allt för trevligt, jag misstänker att det är ena medicinen som gör att det blir så när jag är trött men säker är jag inte. Och eftersom läkarna bara hävdar att jag är deprimerad så lär jag aldrig få svar på varför det blir så. Efter någon/några timmars vila brukar det bli bättre så jag ska väl ta och läsa lite och ta det lugnt ett tag

Kommentarer

  1. Fy för att bli så yr, det är läskigt. Man kan ju tappa balansen och slå sig fördärvad. Försök vila lite även om det känns trist.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen inte kul. Sov en timme så nu är det lite bättre i alla fall

      Radera
  2. Usch för att vara så trött och yr, känner igen det allt för väl :(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den