Äh jag vet inte

Har väntat i några timmar på att posten ska dyka upp och nu har den gjort det så jag kan få gå och lägga mig. Jag är som jag tidigare nämnt galen men än har det inte gått så långt att jag känner något behov av att ha koll på när posten kommer om man bortser från gångerna hundmat ska dyka upp. Jag måste kvittera hundmaten och då skulle det kännas lite pinsamt att bli väckt av posten mitt på dagen. Enklare helt enkelt att inte ligga i sängen på dagen när hundmat borde dyka upp. Riktigt fint väder idag så det känns som om jag borde vara ute men orkar inte

Kommentarer

  1. Skönt att hundmaten kom, då har du förtjänat att gå och lägga dig tycker jag. Man kan inte alltid ta hänsyn till vädret, orkar man inte vara ute så är det så oavsett om det är regn eller solsken.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den