Antar att allt är bra

I morgon är det två veckor sedan jag tog blodprov och än har jag inte fått något resultat. Nu är min erfarenhet att läkare är snabba på att höra av sig om något är tokigt och att det tar lång tid om allt är okej. Därför förutsätter jag att inget syntes i proverna och det håller jag fast vid till jag får något annat besked eller sjukvårdspersonal dyker upp här iförda skyddsdräkter. Dyker någon upp här i skyddskläder kommer jag att bli nervös men det lär inte ske så därför oroar jag mig inte

Kommentarer

  1. Fast det har hänt mig mer än en gång att de helt enkelt har glömt att ringa eller skicka provresultat med posten, så jag skulle ändå ringa eller maila dem. Do it, kostar så lite. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den