Det är nog tur att jag inte är så paranoid

Lade märke till en del udda besök till bloggen. Eller jag klassar det i alla fall som udda för andra är det kanske normalt. De senaste dagarna har någon från rikspolisstyrelsen och domstolsverket varit in här och läst. Synd bara att de inte lämnar några kommentarer, hade varit kul. Ett tag fick jag besök ofta av totalförsvarets forskningsinstitut på en annan blogg. Utgår från att det bara är anställda som sitter och slösurfar på arbetstid för det är inte så att jag skriver något som borde intressera dem.

Jag publicerar inte kommentarer med mailadresser i. Vill inte utsätta den som lämnar sådana kommentarer för risken att bli översvämmad av spam. Tackar dock för omtanken

Kommentarer

  1. Det låter lite udda ja. Jag fick en gång en kommentar från en handläggare på AFA som hittat min blogg och ville tipsa om att jag kunde söka pengar från dem. Superbra och det gjorde jag också tack vare den puffen, jag frågade aldrig om hen hade det som arbete att sitta och googla men var ju nyfiken.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den