Frustrerande

Jag blir helt galen av att inte orka göra allt som jag vill. Idag var jag så pass trött att jag blev tvingad att lägga mig och sova på dagen. Det är inte vettigt att jag i perioder inte orkar vara vaken hela dagar. Om jag inte hade sovit på nätterna så skulle det inte vara konstigt men jag sover runt 8 timmar varje natt.
Under helgen fick jag även veta hur onykter den rattfulla var som vi träffade på för några veckor sedan. Personen var riktigt, riktigt onykter och väldigt långt över gränsen för grov rattfylla. Gränsen för grov rattfylla ligger på 1.0 promille i blodet. Nu i efterhand är jag bara glad att den inte fick möte eller körde av vägen och in i ett träd eller nåt. Jag hade nämligen inte velat vara först på plats efter det, föraren hade inte heller bilbälte på sig så det hade kunnat gå riktigt illa

Kommentarer

  1. Oj oj, då var den personen verkligen kalaspackad, läskigt att vissa inte har några spärrar. :-( En himla tur att det gick efter omständigheterna bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När vi väntade på poliserna kom det en timmerbil, hade den dykt upp lite tidigare hade det inte gått bra. Föraren har alkoholproblem och det erkände den när vi pratade, jag hoppas att den får hjälp för annars lär det sluta med en olycka

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den