Konstig dröm

Jag vet inte varför hjärnan plockar fram gamla minnen igen och det känns rätt onödigt. I natt drömde jag att jag slogs med poliser och det slutade med att jag hade ett par poliser som satt på mig. Det var många år sedan som jag ägnade mig åt det och det har jag inga planer på att prova igen. Så kul är det inte att ha ett knä i ryggen och några poliser som sitter på ens ben. Lite underligt känns det milt uttryckt att sådana minnen dyker upp på nytt. Jag har inte haft några problem med poliser på många år. Enda kontakten jag har haft med poliser de senaste åren är att de har kört mig till dårhuset. Och de flesta har varit trevliga och vettiga.

Kommentarer

  1. Man undrar ju varför det undermedvetna nödvändigtvis ska dra upp gammalt skit. Jag drömmer ganska ofta om min fd sambo, vi är tillsammans igen men allt är så jävla fel till och med i drömmarna. Annat från min barndom dyker också upp, helt värdelöst. Varför kommer det aldrig bra minnen i drömmar för? *surar*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den