Kyligt

Det börjar kännas som om det är dags att gräva fram vantar igen. Jäkligt trött så det blir en slödag idag och så har jag insett att jag tillbringar för mycket tid framför datorn. Jag gör inget vettigt utan har det bara som tidsfördriv och då känns det inte vettigt. Så länge som jag lever borde jag ägna mig åt vettiga saker istället. Får helt enkelt se till att fylla min tid med andra saker eller vila för det är bättre. Vilar jag mer orkar jag kanske vara lite trevligare mot folk i närheten.

Kommentarer

  1. Jag skulle också vilja spendera min tid med någonting annat än en massa datorknappande men har liksom inte orken, min hjärna är ganska mosig. Jag behöver en hobby men sådant kostar pengar. :-/ Hoppas att du kan vila och att det ger resultat, eller hittar andra saker att göra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lär satsa mest på att vila och sova, det är en bra hobby=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den