Påminnelser är bra...

Jag uppskattar alltid när man får ett sms dagen innan man ska till tandläkare,läkare och liknande. Det är inte alltid som jag har riktigt koll på vilken tid jag ska vara på plats. Antar att det är fler som har problem med det. För en stund sedan fick jag en påminnelse och ja det känns kanske som om de har missat lite information i sms:et.
Det borde kanske stå vilket sjukhus/mottagning som man ska till. Eller så är det bara jag som är petig... Nu vet jag var jag ska så det är inget problem men om man har flera läkarbesök på en vecka kan jag tänka mig att påminnelsen inte är till så stor nytta.

Kommentarer

  1. Det var ju lite ospecificerat ja. Påminnelser är bra, den där var bland de mindre bra jag sett. Iofs kanske det har med sekretess att göra, att inte specificera? Jag vet inte, en tanke bara. Lycka till imorgon!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den