Förvånad att ingen frågar efter brevduvor

men det kommer nog. Funderar lite över hur mycket konstigt folk det finns som ställer frågor på tradera. En del verkar tro att det är jag som beslutar vad frakten kostar hos posten,schenker osv. Så är det inte och väger en vara 500g så kan jag inte packa  den på något sätt så att den väger mindre. Oftast går det att få paketen tunnare men då innebär det att jag får ställa mig och hoppa på varan och då kommer den inte se ut som i annonsen. Jag förstår inte varför jag anstränger mig så pass mycket som jag gör för att få in några tior men extra pengar innebär en säkerhet.

Och så den glada nyheten, vår nya kyl ska levereras idag.

Kommentarer

  1. Jag fick också den frågan när jag sålde Feliway-sprayen - "måste frakten vara så dyr?" - eh, flaskan är som den är och kan gå sönder så ja, det måste den om du inte vill ha en trasig flaska och kattferomoner i ett vadderat kuvert. *himlar med ögonen* Jag har gått igenom HELA min lägenhet och hittar inte ett skvatt jag kan sälja. Helt värdelöst. :-(

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Det är väldigt trevligt att ha en kyl igen kan jag lova. Blir till att fylla den igen bara.
      Har sålt av en del kurslitteratur och annat som jag vet att jag aldrig mer kommer att använda, lyckades få sambon att rensa ut lite också

      Radera
  3. Helt plötsligt önskar jag att jag hade pluggat senare än för 15 år sedan. :D

    SvaraRadera
  4. Ja alla frågor man får på tradera *skratt* ....och varför har du inga brevduvor ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får kanske ta och köpa en bunt men då måste köparna betala maten åt duvorna och de lär de inte vilja göra=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den