Koko

En sak som är typisk för mig är att när jag är väldigt trött så blir jag koko. Jag blir upprörd över saker som det inte finns någon anledning att bli det minsta upprörd över. Idag tänkte jag beställa lite linsvätska och det är billigast på en av apotekskedjorna. Jag tänkte att jag skulle passa på och ta ut lite mer medicin på en gång men det gick inte för det var inte länge sedan jag gjorde det. Och det blev jag väldigt upprörd över. Kan inte riktigt förstå varför jag reagerade så för jag har medicin hemma så det antingen räcker i några månader eller så att jag kan dö ca 5gånger. Och med tanke på det så behöver jag inte direkt ha mer medicin hemma.

Kommentarer

  1. Man kan reagera olika beroende på vilken stämning man har. jag kan bli väldigt upprörd ibland för någon liten skitsak.

    SvaraRadera
  2. känner igen det där ibland kan jag blir jätte upprörd över jätte konstiga saker också när jag är väldigt trött och känslig

    sv: :D gör det

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den