Men så trevligt

Nu har min kamera börjat uppföra sig konstigt igen så det är väl bara att skicka in den igen. Inte så pigg på det men jag betalade nästan 6000kr för den och har bara haft den i några månader och då ska den fungera. Lutar åt att jag måste ta och beställa lite medicin också och det är utan tvekan en av de tråkigaste sakerna att lägga pengar på i mitt tycke. Funderar på om jag orkar försöka sälja lite mer på tradera eller inte. När det går smidigt så är det värt det men jag orkar inte med dryga köpare

Kommentarer

  1. Men vilken jobbig kamera. Teknik ska funka, punkt och slut. Och mediciner... jo, det finns roligare saker att lägga pengar på men måste man så måste man, men det tröstar ju inte plånboken. :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag börjar bli lite trött på att den inte funkar som den ska. Ska kontakta affären den köptes på imorgon igen

      Radera
    2. Ja, de får ju byta ut den om den bara går sönder hela tiden, man kan ju inte hålla på och skicka på rep gång på gång. Hoppas att butiken har något vettigt att säga.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den