Plockar älgflugor ur håret

och funderar lite.
Nu var det några timmar sedan som jag om hem efter en promenad vilket innebär att älgflugorna har släpp sina vingar och ser mig som sitt nya värddjur. Inte så charmigt men en del hann jag fått bort innan de provsmakade mitt blod.
För att muntra upp mig själv så har jag beställt enbart onyttigheter från matsmart. En av anledningarna till det är att jag fyller år inom en snar framtid och det är inte något som roar mig. För mig så är varje födelsedag bara ett tråkigt bevis för att jag har överlevt ännu ett år och det är inget att fira. Då sitter jag hellre och äter godis och kakor och förbannar världen.

Kommentarer

  1. Vafan, har inte älgflugorna dött av kylan? Vidriga insekter! *ryser*
    Jag är inte heller så road av min födelsedag men absolut inte av samma anledning som du. Njut av godsakerna ändå.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den